• f5e4157711

Per i pruduttori di luci per esterni, chì hè a prova di a curva di distribuzione di luce IES?

Cum'è afornitore prufessiunale di l'illuminazione di u paisaghju,Eurborn hà unfattore di luce di inundazioney, l'impiegati di Eurborn Company mantene una attitudine rigurosa è seria versu ogni ligame di a produzzione di luci, è sò impegnati à fàluci esternichì satisface à tutti. Frà elli, a prova di a curva di distribuzione di luce IES hè assai impurtante per i luci.

A prova di a curva di distribuzione di luce IES si riferisce à a distribuzione di l'intensità luminosa di a fonte di luce (o lampade) in tutte e direzzione di u spaziu. A curva formata da a marcatura di i valori di intensità luminosa in ogni direzzione nantu à u diagramma di coordenate polari hè a curva di distribuzione di luce di a lampada.

U sistema di teste IES usa metalli d'alta conductività per fà un anellu slip conduttivu cù una struttura di strati divisi, chì isola u circuitu di drive è u circuitu di cuntrollu, elimina l'interferenza di alta corrente in u circuitu di cuntrollu, rializeghja u muvimentu lisu tridimensionale. di u lampu, è intuitively ottene a lampada in u A distribuzione di l'intensità luminosa in tutte e direzzione migliora significativamente l'affidabilità è a precisione di misurazione di tutta a macchina.

Adopta u principiu di u detector fissu è u metudu di lampada rotante. A lampa di misurazione hè stallata nantu à a tavola rotativa bidimensionale, è u fasciu laser di a vista laser face chì u centru di emissione di luce di a lampada coincide cù u centru di rotazione di a tavola rotativa. Quandu a lampa gira intornu à l'assi verticale, i detectori à u listessu livellu di u centru di a tavola rotativa misuranu i valori di intensità di luce in tutte e direzzione nantu à u pianu horizontale. Quandu a lampa gira intornu à l'assi horizontale, u detector misura i valori di l'intensità di a luce in tutte e direzzione nantu à u pianu verticale. Tramindui l'assi verticale è l'assi horizontale ponu rotà continuamente in a gamma di ± 180 ° o 0 ° -360 °. Dopu chì i dati di distribuzione di l'intensità luminosa di e lampade in tutte e direzzione sò ottenuti da i lampi di misurazione, l'urdinatore pò calculà altri parametri fotometrici è curve di distribuzione di luce.

A struttura di doppia culonna (sistemi di coordenate di u pianu B-β è A-α) hè principalmente utilizata per misurà i prughjetti, i proiettili, etc. Quandu installà lampade, fate u centru di emissione di luce di i lampi coherente cù u centru di rotazione di a tavola rotativa. . In u sistema di coordenada B-beta, l'assi di l'illuminazione coincide cù l'assi horizontale di a tavola rotativa. In u sistema di coordenate A-α, l'assi di l'illuminazione hè perpendiculare à l'assi horizontale di a tavola rotativa.

A cumpagnia Euroborn hà u so propiudipartimentu di muffaè un gran numaru di machini prufessiunali, pudemu furnisce cù i lampi di alta qualità chì vulete,per piacè cliccate quì per cuntattateci.


Tempu di post: Aug-10-2022