A temperatura di u culore hè una misura di u culore di luce di una fonte di luce, a so unità di misura hè Kelvin.
In fisica, a temperatura di u culore si riferisce à u riscaldamentu di un corpu neru standard..Quandu a temperatura s'alza à un certu puntu, u culore cambia gradualmente da u rossu scuru à u russu chjaru, à l'aranciu, à u giallu, à u biancu, à u turchinu. Quandu una fonte di luce hè u listessu culore chì u corpu neru, chjamemu a temperatura assoluta di u corpu neru à quellu tempu cum'è a temperatura di culore di a fonte di luce.
A temperatura di u culore hè generalmente divisa in biancu caldu (2700K-4500K), biancu pusitivu (4500-6500K), biancu friddu (6500K o più).
A photo sopra elenca a relazione di a temperatura di u culore da 1000K à 10.000K, pudete cunnosce a so relazione di culore da questu.
Questa stampa divide i livelli di temperatura di u culore in più detail, chì ci permette di osservà a temperatura di u culore è u cambiamentu di culore più intuitivamente.
Eccu alcuni esempi di temperature di culore di fonte di luce cumuni:
1700 K: Match light
1850 K: Candele
2800 K : Temperature de couleur commune de lampe tungstène (lampe à incandescence)
3000 K: Temperature di culore cumuni di lampade alogene è lampade fluorescenti gialli
3350 K: luci di studio "CP".
3400 K: lampade da studio, proiettori di càmera (micca luci flash)
4100 K: Luce di luna, lampada fluorescente gialla
5000 K: Luce di u ghjornu
5500 K: Luce media di u ghjornu, flash elettronicu (varia da u fabricatore)
5770 K: temperatura sulari efficace
6420 K: Lampada à l'arcu Xenon
6500 K: A temperatura di culore di a lampa fluorescente bianca più cumuna
A luce di culore caldu, a luce di culore neutru, a luce di u culore friddu anu effetti diffirenti nantu à e persone.
A temperatura di u culore di a luce calda hè sottu à 3300 K, chì hè simile à quella di a lampa incandescente. A temperatura di u culore di a luce calda intornu à 2000K hè simile à a lumera di candele, cù più cumpunenti di luce rossa, chì ponu dà à e persone un sensu caldu, sanu, còmode è sonnu. Hè adattatu per famiglie, residenze, dormitori, alberghi è altri lochi o posti cù temperatura relativamente bassa; Hè megliu d'aghjurnà a fonte di lumera à a luce di u culore caldu qualchì tempu prima di andà in lettu. A più bassa a temperatura di u culore, più pò mantene a secrezione di melatonina.
A temperatura di u culore di a luce di u culore neutru hè trà 3300 K è 5000 K, u culore neutru hè duvutu cum'è u risultatu di a luce, facenu a ghjente cuntenti, cunfortu, serenu. Hè adattatu per negozi, ospedali, uffizii, ristoranti, sale d'attesa è altri lochi.
A temperatura di u culore di a luce fresca hè sopra à 5000 K, è a fonte di luce hè vicinu à a luce naturale, chì face a ghjente cuncentrazione è micca faciule per dorme. Hè adattatu per uffizii, sale di cunferenza, aule, saloni, saloni di design, sale di lettura di biblioteca, finestre di mostra è altri lochi; Utilizà a luce fresca per un periudu di tempu prima di u lettu pò aumentà a difficultà à dorme è u risicu di malatie.
Avemu unfabbrica di luci in terrain Cina, cù linee di produzzione mature, chì ponu cuntrullà a temperatura di u culore di i prudutti è assicurà a qualità di i prudutti. A nostra squadra di R & D hà più di 20 anni di sperienza in l'illuminazione esterna. I clienti ponu cunfidà cumplettamente a nostra prufessionalità, benvenuti à cuntattateci in ogni mumentu.
Tempu di Postu: Apr-22-2022