• f5e4157711

Goniofotometru (curva di distribuzione di a luce) Sistema di prova (test IES)

Adopta u principiu di misurazione di u detector staticu è a luce rotante per realizà a misurazione di a distribuzione di l'intensità luminosa in tutte e direzzione di a fonte di luce o di a luce, chì risponde à i requisiti di CIE, IESNA è altri standard internaziunali è domestici. Hè dotatu di diversi software per realizà C-γ, A-α è B-β Diversi metudi di misura cum'è.

Hè adupratu per pruvà accuratamente a prestazione di distribuzione di luce di diversi LED (Illuminazione Semiconductor), Luce stradale, Luce d'inundazione, Luce interna, Luce esterna è diversi parametri fotometrici di luci. I paràmetri di misurazione includenu: distribuzione spaziale di intensità di luce, curva di intensità di luce spaziale, curva di distribuzione di intensità di luce in ogni area di sezione trasversale (rispettivamente affissata in coordenate rettangulari o sistema di coordenate polari), pianu è altra curva di distribuzione di l'illuminazione, curva di limitu di luminosità, efficienza luminosa, Glare Grade, u rapportu di flussu luminosu di u fasciu ascendente, u rapportu di u flussu luminosu di u fasciu discendente, u flussu luminosu tutale, u flussu luminosu efficace, u fattore d'utilizazione è i paràmetri elettrici (putenza, paràmetri di putenza, tensione, currente), etc.

Figura goniofotometru 4
Figura goniofotometru 3
Figura goniofotometru 2

Adopta u principiu di misurazione di u detector fissu è u metudu di luce rotante. A luce di misurazione hè stallata nantu à una tavola rotativa bidimensionale, è u centru luminosu di a luce coincide cù u centru rotativu di u tavulinu rotativu attraversu u fasciu laser di a vista laser. Quandu a luce gira intornu à l'assi verticale, u detector à u listessu livellu cum'è u centru di a tavola rotativa misura i valori di intensità di luce in tutte e direzzione nantu à u pianu horizontale. Quandu a luce gira intornu à l'assi horizontale, u detector misura l'intensità di a luce in tutte e direzzione nantu à u pianu verticale. Tramindui l'assi verticale è l'assi horizontale ponu esse rotati continuamente in a gamma di ± 180 ° o 0 ° -360 °. Dopu avè ottinutu i dati di distribuzione di l'intensità luminosa di e luci in tutte e direzzione secondu e luci di misurazione, l'urdinatore pò calculà altri parametri di luminosità è curve di distribuzione di luce.


Tempu di Postu: Aug-12-2021