A temperatura di culore di l'apparecchi di l'illuminazione esterna include generalmente i seguenti:
1.biancu caldu(2700K-3000K): A luce bianca calda dà à e persone una sensazione calda è cunfortu è hè adattata per l'usu in spazii di divertimentu esterni, giardini, terrazze è altri lochi.
2. Naturale biancu (4000K-4500K): U lume biancu naturali hè più vicinu à a luce naturale è hè adattatu per caminari all'apertu, porches, viaghji, etc.
3. Biancu frescu (5000K-6500K): A luce bianca fresca hè più fresca è luminosa, adattata per l'illuminazione di sicurezza esterna, piazze, parcheggi è altri posti chì necessitanu alta luminosità.
Lampi esterni cù diverse temperature di culore ponu esse selezziunati secondu scenarii d'usu specifichi è bisogni.
Quandu sceglite a temperatura di culore di u vostruilluminazione esternaapparecchi, in più di cunsiderà u biancu caldu, u biancu naturali è u biancu frescu, ci sò uni pochi altri fattori da cunsiderà. Per esempiu, l'ambienti, a sicurità è u cunfortu di l'ambienti esterni. L'illuminazione bianca calda spessu crea una atmosfera accogliente è hè adattata per l'usu in spazii di divertimentu è giardini esterni. I luci bianchi freschi sò più adattati per furnisce una illuminazione più luminosa è sò adattati per i lochi chì necessitanu una luminosità più alta, cum'è i parcheghji è l'illuminazione di sicurezza.
Inoltre, l'impattu di a temperatura di u culore di l'illuminazione esterna nantu à a crescita di e piante deve esse cunsideratu. A temperatura di u culore di certi lampi esterni pò simule a luce naturale, chì hè benefica per u crescita di e piante è hè adattatu per l'usu in i giardini è i zoni di piantazione.
Dunque, quandu selezziunate a temperatura di u culore di l'apparecchi di l'illuminazione esterna, fattori cum'è scenarii d'usu, esigenze di l'atmosfera, sicurezza è crescita di e piante anu da esse cunsideratu cumpletamente.
Tempu di post: Jul-02-2024