Elementi di a realizazione tecnica:
Per risolve i prublemi di l'arti prima, l'incarnazione di l'applicazione furnisce un metudu di cuntrollu, un dispositivu di illuminazione sottumarina è un dispositivu di illuminazione sottumarina.
In particulare, include e seguenti soluzioni tecniche:
In u primu aspettu, l'incarnazione di l'applicazione attuale furnisce un metudu di cuntrollu di un dispositivu di illuminazione sottumarina. U dispusitivu di illuminazione sottumarina include almenu trè fonti di luce di culore primariu per emette fasci di culori primari diffirenti. U metudu include: ottene u tipu di qualità di l'acqua è a prima distanza trà l'area per esse illuminata è u dispusitivu di illuminazione sottumarina; Determina u coefficient d'attenuazione chì currisponde à ogni fonte di luce di culore primariu secondu u tipu di qualità di l'acqua; Determinà a rata di attenuazione attuale chì currisponde à ogni fonte di luce di culore primariu secondu u coefficient d'attenuazione è a prima distanza; U currente di guida chì currisponde à ogni fonte di luce di culore primariu hè determinatu secondu a rata di attenuazione attuale, cusì chì a luce mista formata da u fasciu luminoso generatu da ogni fonte di luce di culore primariu sottu a guida di a so propria corrente di guida in l'area per esse illuminata. risponde à l'indice di cromaticità predeterminatu.
In u sicondu aspettu, l'incarnazione di l'applicazione furnisce un dispositivu di illuminazione subacquea, chì comprende: una interfaccia d'interazione umanu-urdinatore per ottene u tipu di qualità di l'acqua è a prima distanza trà l'area per esse illuminata è u dispusitivu di illuminazione subacquea; Almenu trè fonti di luce di culore primariu per emette fasci di culori primari diffirenti; Un circuitu di guida per furnisce i currenti di guida à almenu trè fonti di luce di culore primariu rispettivamente; U circuitu di cuntrollu hè cunnessu elettricamente cù l'interfaccia di interazione umanu-urdinatore è u circuitu di guida rispettivamente. U circuitu di cuntrollu hè utilizatu per determinà u coefficient d'attenuazione currispondente à ogni fonte di luce di culore primariu secondu u tipu di qualità di l'acqua, determinà a rata di attenuazione attuale currispundente à ogni fonte di luce di culore primariu secondu u coefficient d'attenuazione è a prima distanza, è determina a guida. currente currispundente à ogni fonte di luce di culore primariu secondu u tassu di attenuazione attuale, cusì chì a luce mista formata da u fasciu di luce generata da ogni fonte di luce di culore primariu guidata da a so propria corrente di guida in l'area per esse illuminata incontra l'indice di cromaticità predefinitu.
Terzu, l'incarnazione di l'applicazione attuale furnisce un dispositivu cù funzione di almacenamento, chì hà dati di prugramma, chì pò esse eseguitu da u processatore per rializà u metudu di cuntrollu di l'equipaggiu di illuminazione LED sottumarinu cum'è descrittu sopra.
A differenza di l'arte precedente, a presente dumanda hà i seguenti effetti beneficii:
In cunsiderà chì e diverse cundizioni di qualità di l'acqua è e diverse pusizioni sottumarine anu attenuazione diversa per ogni fonte di luce di culore primariu, l'applicazione determina u coefficient d'attenuazione currispundente à ogni fonte di luce di culore primariu secondu u tipu di qualità di l'acqua, determina a rata di attenuazione attuale chì currisponde à ogni culore primariu. fonte di luce secondu u coefficient d'attenuazione è a prima distanza, è poi determina u currente di guida chì currisponde à ogni fonte di luce di culore primariu secondu u tassu di attenuazione attuale, Per fà a luce mista formata da u fasciu di luce generatu da ogni luce di culore primariu. surghjente sottu à a guida di a so corrente di guida rispettiva in l'area per esse illuminata risponde à l'indice di cromaticità predeterminatu è realizà una luce bianca di alta qualità cù un altu indice di resa di culore.
Tempu di Postu: Mar-09-2022