• f5e4157711

Architettura Media: U Blending of Virtual Space and Physical Space

A contaminazione luminosa chì cambia u tempu ùn pò esse evitata

A cunniscenza di u publicu di a contaminazione luminosa cambia cù i tempi diffirenti.
In i vechji tempi, quandu ùn ci era micca u telefuninu, tutti dicenu sempre chì fighjulà a TV ferisce l'ochji, ma avà hè u telefuninu chì ferisce l'ochji. Ùn pudemu micca dì chì ùn guardemu più a TV o usemu telefunini. Parechje cose è fenomeni sò i risultati inevitabbili di u sviluppu di una sucità à un certu stadiu.

Ciò chì avete da ammettà, ancu s'ellu ci gridemu per eliminà a contaminazione luminosa ogni ghjornu, sapemu ancu chì questu hè veramente irrealisticu. Perchè l'illuminazione di scena di notte hè una tendenza, è sottu a tendenza generale, assai opere di illuminazione sò insatisfactori è inevitabbili.

Cambiamenti enormi sò accaduti in l'edificazioni, l'ambiente, o l'approvvigionamentu persunale circundante. Da una banda, ùn pudemu micca nigà a cunvenzione di sti cambiamenti à a nostra vita, nè pudemu evità l'impattu negativu di sti cambiamenti in a nostra vita. .
Ùn pudemu micca facilmente dì chì hà svantaghji, cusì ùn l'utilicemu più. Ciò chì pudemu fà hè cumu per migliurà. Dunque, cumu per riduce a contaminazione luminosa, o ancu evità u dannu di a contaminazione luminosa à l'ambiente circondu, hè a manera di risolve u prublema.
11

U standard di valutazione di a contaminazione luminosa deve esse ritmu cù i tempi

Cù l'innuvazione di a tecnulugia di l'illuminazione, i normi di valutazione anu da mantene ancu u ritmu di i tempi.

Prima di tuttu, per a valutazione di a contaminazione luminosa, diverse norme deve esse aduttatu invece di standard sensoriali persunali. Per l'abbagliamentu è l'inquinamentu luminoso, CIE (Commission Internationale del'Eclairage, Cummissione Internaziunale per l'Illuminazione) hà un standard, chì hè calculatu da esperti basatu annantu à una seria di calculi.

Ma u standard ùn significa micca una precisione assoluta.

I normi anu sempre à mantene u ritmu di i tempi, è devenu esse ghjudicati basatu annantu à diverse circustanze, cumpresa l'adattazione di l'ochju umanu, è basatu annantu à l'ambiente attuale piuttostu cà l'ambiente passatu.

In fattu, cum'è designer, duvete minimizzà l'abbaglianti è a contaminazione luminosa in u prucessu di cuncepimentu. Parechje tecnulugia oghje anu tali cundizioni. Ch'ella sia u disignu di u sistema otticu o a prestazione di tuttu u cuncettu di disignu, ci sò parechje manere di riduce. Inquinamentu di luce, è ci sò stati parechji casi riesciuti è tentativi chì ponu esse utilizati per riferimentu è riferimentu, cumpresi certi travaglii di cuuperazione trà parechje agenzie di design naziunali è stranieri, chì anu ancu vintu premii internaziunali.

In a suluzione di stu tipu di glare, ci sò dinù assai boni è tentativi criativu, cumpresi cuncettu dual-frequency, ochju nudu 3D, filtru è riflessione in materiali otticu, chì sò tutti l 'aspettu tecnicu chì ponu esse risolta avà. Dunque, i diseggiani di l'illuminazione anu da esce, sentenu più, fate un ochju, ghjudicà a qualità di una cosa, un travagliu, i vetri di culore in a professione chì deve esse eliminata, è restaurà ciò chì hè.

In corta, a contaminazione luminosa ùn pò esse evitata, ma pò esse ridutta. Ogni era hà criterii diffirenti per ghjudicà a contaminazione luminosa, ma hè sicuru chì ùn importa ciò chì era, per u publicu, hè necessariu di rinfurzà a cuscenza generale di l'illuminazione. Per i diseggiani, anu bisognu di stabilisce è fà qualchi disinni di illuminazione chì sò fideli à l'ambiente è a salute.

Ùn pudemu micca cambià assai tendenzi, ma pudemu adattà è migliurà.

Questu hè in MIT, l'Istitutu di Tecnulugia di Massachusetts hà un laboratoriu chjamatu Perceived City

In u laboratoriu, speranu di integrà e dati per via di a cullizzioni di dati, l'espressione è a visualizazione di dati di tutta a cità. Questu stessu richiede assai edifici di media o installazioni media cum'è trasportatori. À u listessu tempu, ci sò ancu qualchi ricerca ideologica nantu à i diritti di u discorsu publicu suciale, cumu per prumove a demucrazia è una seria di preoccupazioni ideologiche, chì tutti puntanu à una seria di prublemi fundamentali cum'è l'ideulugia di a vita è a creazione di locu in u futuru smart city. Hè in u novu ambiente, è hè ancu un prublema fundamentale di l'umanità. Questa hè una tendenza internaziunale. Sta tendenza hè in u novu ambiente, in l'era di i media d'oghje, l'era digitale è l'era di big data, ci sò innumerevoli funghi chì spuntanu, o cum'è l'acqua bollita, chì cuntinueghjanu. In un tale statu induve si generanu e novi tecnulugii bubuli, l'evoluzione suciale è i cambiamenti suciali cambianu cù ogni ghjornu chì passa. Hè assai sopra à i cambiamenti in l'ultimi centu anni, è ancu i cambiamenti in millaie d'anni. In questu cuntestu, cum'è i nostri diseggiani, cum'è a forza principale in a creazione di u spaziu architettonicu, a creazione di u spaziu urbanu, è a creazione di u spaziu publicu, cumu si deve creà u spiritu di u locu, cumu per prumove u discorsu publicu di a cità o l'ecologia demucratica, o i citadini. incarnazione di diritti. Per quessa, in più di attentu à sta tecnica, tecnulugia, o ditaglii in u disignu, i diseggiani anu ancu attentu à i cambiamenti suciali, e rispunsabilità suciali, è a missione di u designer in a sucetà.


 

 

 


Tempu di post: 26-aug-2021