• f5e4157711

Perchè l'illuminazione esterna deve esse pruvata per a corrispondenza di u tipu di luce?

Per l'illuminazione, a luce ghjoca un rolu assai impurtante. Abonu disignu di illuminazionesi ottiene scegliendu e luci giuste. Cum'è unfabricatore di luci all'aperto, Eurborn produce luci da incasso,luci sott'acquaè altri prudutti. Per fà fàluci esterne di alta qualità, Eurborn ùn solu introduci una seria di machini, ma ancu cunduce testi di currispundenza di mudelli di luce per ogni pruduttu è altre teste.

A scelta di luci adattate per creà un ambiente di illuminazione raghjone è còmode ùn pò micca solu risponde à i bisogni di a vita di ogni ghjornu di e persone, ma ancu furnisce un ambiente visuale sicuru, risparmiu d'energia è efficiente. Per capisce u rendimentu specificu di e luci, duvemu aduttà metudi di prova scientifica è selezziunà l'equipaggiu appropritatu per ottene curve precise di distribuzione di luce è e caratteristiche fotometriche di distribuzione di luci. A misurazione fotometrica di distribuzione di luci hè un ligame chjave in u cuntrollu di qualità di luci è design di l'illuminazione. U principiu di basa di a misurazione di distribuzione fotometrica hè chì un detector fotometricu hè stallatu à una certa distanza da u centru di luce di u lume sottu test. U signale otticu hè incidente nantu à a sonda otticu, è hè cunvertitu è ​​processatu da u detector secondu una certa relazione per ottene u valore di l'intensità luminosa o l'illuminanza di u signale otticu incidente.

Avemu una fabbrica di luci sottumarini è furnisce luci èstampi servizii persunalizati.Avemu accoltu a vostra dumanda in ogni mumentu!


Tempu di post: Jul-06-2022