Quandu una nova fonte di luce entra in u mercatu, u prublema stroboscopicu hè ancu apparsu. Miller di PNNL I hà dettu: L'amplitude di a pruduzzione luminosa di u LED hè ancu più grande di quella di una lampada incandescente o una lampada fluorescente. In ogni casu, à u cuntrariu di lampade HID o fluorescenti, l'illuminazione di u statu solidu SSL hè un dispositivu DC, chì significa chì quandu un currente constante hè furnitu, u LED pò esse illuminatu senza flicker.
Per quelli circuiti LED simplici chì ùn utilizanu micca una unità di regulazione di corrente constante separata, a luminosità di u LED cambierà cù u ciculu di corrente alternata. L'accionamentu ghjoca dui roli, alimentazione è rectificazione. U prucessu di cunversione da a guida à u LED, a corrente alternata à u currente direttu pruducerà ondulazioni di tensione è di corrente. Stu tipu di ripple esiste à duie volte a freccia di a tensione di furnimentu, chì hè 120H in i Stati Uniti. Ci hè una relazione currispondente trà l'output di u LED è a forma d'onda di output di u drive. Dimming hè una altra causa di flicker. I dimmers tradiziunali, cum'è i dimmers TRIAC (un cumpunente elettronicu chì pò fà cunduzzione bidirezionale), aghjustate u currente è riduce a pruduzzione di luce allargendu u tempu di spegnimentu durante u ciculu di commutazione. Per i LED, hè ideale per utilizà a modulazione di larghezza di impulsu (PWM) per cambià i LED à frequenze di più di 200 Hz. Tuttavia, Benya hà enfatizatu: "Se aduprate a modulazione di larghezza di impulsu à una freccia assai bassa, cum'è a freccia di l'alimentazione normale, pruvucarà un flicker assai altu".
Analisi di u sensu cumunu di LED stroboscopic:
Ci hè quattru pussibulità per fà chì a fonte di luce LED lampassi o accende è spegne.
1) A perla di lampa ED ùn currisponde micca à l'alimentu di l'energia di guida LED, è a sola perla nurmale 1W resiste a corrente: 280-30mA.
Tensione: 3.0-3.4V, se u chip di lampadina ùn hè micca abbastanza putenza, pruvucarà a fonte di luce à sferisce, è u currente hè troppu altu.
Quandu hè ricevutu, si accende è si spegne. In i casi serii, u filu d'oru o di ramu integratu in a perla di lampa serà brusgiatu, facennu chì a perla di lampada ùn si accende.
2) Pò esse chì l'alimentu di l'energia di guida hè rottu, finu à ch'ella hè rimpiazzata cù una altra bona fonte di energia di guida, ùn lamperà micca.
3) Se u cunduttore hà una funzione di prutezzione di a temperatura eccessiva, è a prestazione di dissipazione di calore di u materiale di a lampada ùn pò micca risponde à i requisiti, a prutezzione di a temperatura di u cunduttore principia.
Ci sarà un fenomenu lampendu è lampendu quandu u travagliu, per esempiu: l'alloghju di u floodlight 20W hè utilizatu per assemblà lampade 30W, senza travagliu di dissipazione di calore. Serà cusì s'ellu hè fattu.
4) Se a lampada esterna hà ancu u fenomenu di lampassi è spegne, allora a lampada serà inundata è u risultatu lamperà è ùn si accende micca. I perle di lampade è u driver seranu rotti. Solu rimpiazzà a fonte di luce.
Cumu riduce a stroboscopica
A chjave per mitigà u sfarfallu stroboscopicu hè a guida, chì pò esse risolta furnisce un currente constantu, non oscillante. Tuttavia, i pruduttori anu da pisà altri fattori per guidà u costu, a dimensione, l'affidabilità è l'efficienza quandu sustenenu i prudutti LED. Ree hè rapprisintatu da Mark McClear, vicepresidentu di l'ingegneria. L'usu destinatu di a luminaria deve ancu esse cunsideratu per assicurà chì u pruduttu ùn hè micca sopra-designatu, perchè in certi situazioni di illuminazione stroboscopic flicker hè accettatu, è certi ùn sò micca. Mcclear hà dettu ancu: "I pruduttori anu pruvatu à ottimisà quali prudutti sò adattati per quale applicazioni, è cumu fà strobe accettabile senza aumentà u costu". I condensatori ponu aghjustà l'ondulazione AC da u driver à u LED, ma hà ancu svantaghji, disse Benya. I condensatori sò voluminosi è sensittivi à u calore ". Per quessa, in un spaziu compactu è limitatu, cum'è a fonte di luce di rimpiazzamentu LED, l'usu di condensatori ùn funziona micca. Utilizendu i LED ajustabili di modulazione di larghezza di impulsu (PWM), i pruduttori ponu aghjustà u currente à assai. Alti frequenzi chì supere parechji kilohertz Questu hè simili à i ballasts elettronichi chì guidanu lampade fluorescenti, ma più hè a frequenza necessaria, più a distanza trà u driver è u LED "Sfurtunatamente, assai persone volenu alluntanassi da u sistema di illuminazione ùn hè micca sempre fattibile. " Benya disse. Per simplificà a prova di cumpatibilità trà dimmers è dimmable LED light engines (LED light engines), EMA (National Electrica / Manufacturers Association) hà publicatu NEMA SSL7A-2013 "Solid State Lighting SSL Phase Cut Dimming. : Compatibilità basica ", questu hè una guida per i diseggiani è i fabricatori di prudutti di l'illuminazione. Sempre chì u dimmer è u mutore di luce LED cumpatibili cù u standard, sò cumpatibili. Megan, capu di prughjettu tecnicu di NEMA, hà dettu chì questu standard hè u primu in l'industria. è firmatu da 24 grandi fabricatori. L'obiettivu di SSL7A hè di caccià a prova currispundente di lampade è dimmers. Ciò chì deve esse enfatizatu hè chì stu standard s'applica solu à e tecnulugia dopu chì u standard hè liberatu. Cumu hà dettu, u standard ùn furnisce micca un metudu per "determinà a cumpatibilità di i prudutti esistenti o di i mutori di luce LED installati è dimmers di fase".
Tempu di Postu: 05-Jan-2022